modeling and three-dimensional graphics, 3D modeling technology, interiors, exteriors, graphic ELLEMENT,future industry,free tutorials
неділя, 18 березня 2018 р.
четвер, 15 березня 2018 р.
понеділок, 12 березня 2018 р.
неділя, 11 березня 2018 р.
четвер, 22 лютого 2018 р.
Як прискорити роботу в 3Ds max особистий досвід
1.Налаштування інтерфейсу програми мабуть один із важливих кроків, що сюди входить:
- винесення всих потрібних кнопок на основне меню панелі програми для зручності та по частоті їх використання (модифікатори, примітиви різні, центрування осей, скидання всих маніпуляцій обєкту, дії з частинками, джерела світла, вставляння часто використовуваних обєктів в сцену, запуск плагінів, привязки обєктів та інші) тут ссилка
2.Моделювати потрібно починати в основному з нульового положення ( поставивши будь який примітив в нольове положення) обєкту так простіше буде відзеркалювати чи дублювати обєкти. ссилка тут
3.Створити бібліотеку найчастіше використовуваних моделей та текстур що приймають участь у роботі (тримати в окремих папках чи на дисках) ссилка тут
4.Якщо часто доводиться застосовувати проксі обєкти обєекти то складати їх з вихідними моделями,тобто проксі обєкт та його модель з текстурою в одній папці)
5.При внесенні нової моделі в сцену бажано їй давати унікальне їмья (не таке як програма дає автоматично), кожну модель групувати та ставити в окремий слой)
6.Робити пресети рендерів які часто використовуються та їх покращувати добиваючись швидкості рендерингу та часу рендеру.
7.Намагатися робити в сцені 3dmax так ,щоб обєкт мав мультиматеріал один з розгалуженими підматеріалами та розбитий по айді кольорам а не нагромаджувати нові матеріали.
8.В роботі широко астосовувати швидкі комбінації команд або налаштувати кнопки програми 3dsmax під себе. ссилка тут
Підписатися на:
Дописи (Atom)